Koersmonitor

Stel hier uw vragen over TA-script, of help anderen met het oplossen van hun probleem
Bakstenen

Koersmonitor

Bericht door Bakstenen »

Even nieuw topic aangemaakt, in de oude kwam die niet tevoorschijn.
Eric, is het mogelijk om in de koersmonitor een tabel met de openingskoers van een trade erbij te zetten, nu moet ik 2 vensters open zetten een van de portefeuille, en een koersmonitor , is ook geen ramp, maar 1 tabel erbij dan kan ik het alleen met koersmonitor doen als kort overzicht.
Even een plaatje erbij, want ik leg het weer uit als een stenestapelaar
Knipsel.JPG
Eric

Re: Koersmonitor

Bericht door Eric »

Dat kan alleen via de kolom Agenda, die je in de koersmonitor erbij moet zetten via Beeld-Kolommen. In deze kolom wordt het laatste agenda-item getoond (de korte tekst). Je kunt de agenda-items invullen via Onderhoud-Fonds-Agenda, maar (top tip!!) je kunt ook op een cel in de agenda-kolom van de koersmonitor klikken, dan kun je hem heel snel toevoegen of wijzigen.

---
Eric
Bijlagen
Schermopname (304).png
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Super, dit werkt goed, bedankt
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Eric,
is een mooie toevoeging, maar wat doe ik verkeerd?.
Ik heb de optie cjul23 Shell gekocht voor1.74 , die voer ik in de koersmonitor in, klik op de cel met agenda, en vul bij Tekst kort aankoop1.74 in, klik op ok, maar dan staat er als tekst verkoop 0.16,dat was de tekst van een optie die erboven stond met als tekst, verkoop op 0.16.
Dan sla ik de monitor op, open deze weer en dan staat bij alle 2 de opties de tekst aankoop op1.74
ws.JPG
ws1.JPG
ws2.JPG
Eric

Bericht door Eric »

Ik had de vraag over het hoofd gezien, vandaar de late reactie. Helaas kunnen agenda-notities niet per optie worden opgeslagen, alleen per optiefonds. Alle RDS opties delen dus dezelfde agendanotitie.

—-
Eric
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

oke, bedankt voor je reactie
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Eric, dat kan ik nog omzeilen door alles in een regel te zetten, maar als ik nu in de cel van agenda klik en een transactie toevoeg zie ik deze niet, al ik de koersmonitor afsluit en weer open, staat de regel wel goed.
Of doe ik wat verkeerd?
moni.JPG
moni1.JPG
Eric

Bericht door Eric »

Daar gaat iets niet helemaal goed inderdaad. Ga ik naar kijken na mijn vakantie.

---
Eric
Eric

Bericht door Eric »

Bakstenen schreef: do aug 03, 2023 1:27 pm Eric, dat kan ik nog omzeilen door alles in een regel te zetten, maar als ik nu in de cel van agenda klik en een transactie toevoeg zie ik deze niet, al ik de koersmonitor afsluit en weer open, staat de regel wel goed.
Of doe ik wat verkeerd?

moni.JPGmoni1.JPG
Als het goed is is dit opgelost in de laatste beta-versie die op de downloadpagina staat.

---
Eric
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Werkt super,bedankt, hoe krijg ik de tekst lang in de monitor te zien
Eric

Bericht door Eric »

In de laatste beta-versie kun je deze ook in de koersmonitor opnemen.

---
Eric
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Gelukt, ben er blij mee,bedankt
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Eric,
ik heb de koersmonitor opgeslagen zoals in WS, koersmonitor opslaan als, dan geef ik b.v de naam bakstenen,dan krijg ik de vraag, deze naam bestaat al overschrijven, dan geef ik ok.
Nu had ik wat veranderd maar wilde de oude weer binnenhalen ,dan klik ik op het x rechts zonder op te slaan, daarna kies ik bij overzicht voor koersmonitor bakstenen maar dan geeft WS automatisch de laatste weer.
Staat er ergens een vinkje hiervoor?
Eric

Bericht door Eric »

Als ik precies doe wat jij beschrijft, dus:
- koersmonitor opslaan als "bakstenen"
- een aantal regels verwijderen uit de monitor
- venster sluiten met kruisje zonder de monitor op te slaan
- koersmonitor "bakstenen" openen

dan krijg ik gewoon de oude monitor terug (inclusief de regels die ik had verwijderd). Dus de vraag is wat jij precies gedaan hebt om dit voor elkaar te krijgen?

---
Eric
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Dat zeg ik ook, maar ik had wat regels erbij gedaan en toen opgeslagen, dag later weer wat veranderd, maar als ik nu weer afsluit met kruisje, en ik haal de koersmonitor weer op dan komt de met de laatste versie maar niet die ik opgeslagen heb
Plaats reactie