Volume Weighted Average Price (VWAP)

Stel hier uw vragen over TA-script, of help anderen met het oplossen van hun probleem
Bakstenen

Re: Volume Weighted Average Price (VWAP)

Bericht door Bakstenen »

En in aanvulling op Jan en je opmerking over Buffet, je kan net als Buffet een aantal aandelen volgen.
Welke, dankzij Taco komen wij erachter dat we teveel op Amerika leunde, die tijd is voorbij, je kan dan een selectie van aandelen maken die daar profijt van kunnen maken, o.a defensie, staal, cloud enz
Succes
jacko

Bericht door jacko »

op aanvulling op script schrijvers, zijn er maar weinig die dus echt perfecte scripts konden schrijven, 1 ervan was mijn vriend marco roos alias lobsang, zelfs een script wat aangeeft wanneer de move komt, op 26 sec nauwkeurig incl richting.
maar meesten willen niet leren dat is het probleem, vandaar dat ik niks meer deel, mensen zijn lui, willen instappen en achterover hangen, zie hier een tweet van mij uit 2022, gaf het perfect aan
bij aex 389,60 target 686 en iets ervoor (niet te zien, 740)
bij aex 600 naar 885.
bij aex 740 voor u niet te zien 1000/1033, vandaar die tweet.
ik gebruik ze voor daytrading in out per half uur of per dag aex spx dag opties.

en waarheen aex es nasdaq etc wisten we al in 2022, en zijn er nog niet.

niet verkeerd bedoelt maar ik wil niks meer uitleggen.
ben met pensioen :):)
Bijlagen
marco 3.PNG
marco 2.PNG
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Jacko, ik kan mij niet herinneren hier van jou iets gezien te hebben met voorbeelden, een mens is nooit te oud om te leren
jacko

Bericht door jacko »

Bakstenen schreef: za okt 04, 2025 3:48 pm Jacko, ik kan mij niet herinneren hier van jou iets gezien te hebben met voorbeelden, een mens is nooit te oud om te leren
je weet, dax targets gegeven WhatsApp, 24540 vink ik af, en nog niet gedaan, je weet het, kijk maar terug
jacko

Bericht door jacko »

Bakstenen schreef: za okt 04, 2025 3:48 pm Jacko, ik kan mij niet herinneren hier van jou iets gezien te hebben met voorbeelden, een mens is nooit te oud om te leren
24639.10 is niet de high
Janus
Contacteer:

Bericht door Janus »

Beste Jacko,

Ik ben zeker niet te lui om te leren—al moet ik toegeven dat ik soms wel eens te lui ben om te scrollen 😉. Maar nu je weer wat tijd steekt in het posten, lijkt me dat een uitgelezen kans om er een leerzaam moment van te maken. Gooi die kennis maar in de groep, ik sta open voor een reactie.

Misschien heb je in het verleden al veel gedeeld, maar ik ben een tijdje uit de lucht geweest en heb het een en ander gemist. Dus als je je voelt als een roepende in de woestijn: begrijpelijk. Maar weet dat hier nog steeds dorstige luisteraars rondlopen.

Opbouwende berichten zijn altijd welkom—de rest verdampt sneller dan een druppel op het zand.

Groet!
Vriendelijke groet,
JanS ;)
jacko

Bericht door jacko »

Janus schreef: za okt 04, 2025 5:22 pm Beste Jacko,

Ik ben zeker niet te lui om te leren—al moet ik toegeven dat ik soms wel eens te lui ben om te scrollen 😉. Maar nu je weer wat tijd steekt in het posten, lijkt me dat een uitgelezen kans om er een leerzaam moment van te maken. Gooi die kennis maar in de groep, ik sta open voor een reactie.

Misschien heb je in het verleden al veel gedeeld, maar ik ben een tijdje uit de lucht geweest en heb het een en ander gemist. Dus als je je voelt als een roepende in de woestijn: begrijpelijk. Maar weet dat hier nog steeds dorstige luisteraars rondlopen.

Opbouwende berichten zijn altijd welkom—de rest verdampt sneller dan een druppel op het zand.

Groet!
hoi janus, ik post voornamelijk over dag opties aex en spx (sp 500)
eigenlijk zijn dag opties het simpelst oftewel in en out
wil wel wat erover zeggen.
kijk slotstanden, voorbeeld aex na 17:00 omlaag dan calls dag erop in the money en outs op verlies
zolang slot standen niet overschreden worden dag erop is de tegenover getelde optie de winner, in voorbeeld hierboven is de c dus de winner.
kijk tussen 09:01/09:04 naar bied en laat prijs
stel bied 1,00 en laat 4,00 geheid dat de koers dan minimaal 3,00 gaat worden, dus opening gelijk slotstanden kijken, en bij wallstreet pro es en aex IND kijken stand van rond 06:45.
en ik kijk max 15-30 minuut frames.
dag opties doe ik al jaar of 25 dus weet de slimmigheidjes, voorheen deed ik het zonder grafieken, geleerd om half jaar lang gehele dag opties te volgen zonder te kopen.
in bied en laat zitten zoveel verborgen geheimen.
en moet toe geven dat ik een voorsprong heb middels indicatoren rsi etc, zijn er die het uit kunnen rekenen maar doet hoef ik niet te doen want komen automatisch erin ( zie voorbeeld aex 360, en 45 maar 360/45 is voor mij te ver weg vandaar de 3-5-7-10-15-30 minuut, maar die targets komen.
het gebeurt voor en nabeurs en niet tijdens beurs uren.
positief in de avonde dan in de ochtend IG markets kijken wat de high is geweest tussen 00:03-07:00.

als jij goed scripts kunt schrijven dan wil ik wel een keer afspraak maken, want zit al langer met een idee die elke trade een garantie geeft op 100% hitratio.

scripts zijn exclusief, maar krijg ik gelijk dan gaat hitratio naar 100%, nu 70/80, via whatsapp
dag doelen zijn mimimaal
aex 50
spx 150
per dag en zitten zeer ruim boven, nadeel is dat via whatsapp spx te snel gaat, mits mensen niet online zijn.
daarom zou het beter zijn om mijn idee uit te werken zodat als mensen zelf tijd hebben het zelf kunnen op het moment dat de tijd er is.

enige nadeel ook, is dat mensen altijd meer en meer willen hebben en dat is de valkuil door de tijd en premiesloop.

ik ben geen analist maar gewoon iemand met adhd en autist met cijfers en dingen onthouden dus wat ik weet zal misschien niet voor iedereen gelden.
voorbeelden zijn nog te zien op twitter @DayOptionsNL (mee gestopt) en linkedin jack van hoof, daar zet ik nog soms een gedane actie op.

ik hoor het wel.
lees bovenstaande maar en volg het maar eens en je zal zien na een tijd dat euros naar je toe komen

zomaar wat afbeeldingen ook met rsi
Bijlagen
janus.PNG
janus 3.PNG
janus 2.PNG
jacko

Bericht door jacko »

jacko schreef: za okt 04, 2025 9:53 pm
Janus schreef: za okt 04, 2025 5:22 pm Beste Jacko,

Groet!
hoi janus, ik post voornamelijk over dag opties aex en spx (sp 500)
eigenlijk zijn dag opties het simpelst oftewel in en out
wil wel wat erover zeggen.
kijk slotstanden, voorbeeld aex na 17:00 omlaag dan calls dag erop in the money en outs op verlies
zolang slot standen niet overschreden worden dag erop is de tegenover getelde optie de winner, in voorbeeld hierboven is de c dus de winner.
kijk tussen 09:01/09:04 naar bied en laat prijs
stel bied 1,00 en laat 4,00 geheid dat de koers dan minimaal 3,00 gaat worden, dus opening gelijk slotstanden kijken, en bij wallstreet pro es en aex IND kijken stand van rond 06:45.
en ik kijk max 15-30 minuut frames.
dag opties doe ik al jaar of 25 dus weet de slimmigheidjes, voorheen deed ik het zonder grafieken, geleerd om half jaar lang gehele dag opties te volgen zonder te kopen.
in bied en laat zitten zoveel verborgen geheimen.
en moet toe geven dat ik een voorsprong heb middels indicatoren rsi etc, zijn er die het uit kunnen rekenen maar doet hoef ik niet te doen want komen automatisch erin ( zie voorbeeld aex 360, en 45 maar 360/45 is voor mij te ver weg vandaar de 3-5-7-10-15-30 minuut, maar die targets komen.
het gebeurt voor en nabeurs en niet tijdens beurs uren.
positief in de avonde dan in de ochtend IG markets kijken wat de high is geweest tussen 00:03-07:00.

als jij goed scripts kunt schrijven dan wil ik wel een keer afspraak maken, want zit al langer met een idee die elke trade een garantie geeft op 100% hitratio.

scripts zijn exclusief, maar krijg ik gelijk dan gaat hitratio naar 100%, nu 70/80, via whatsapp
dag doelen zijn mimimaal
aex 50
spx 150
per dag en zitten zeer ruim boven, nadeel is dat via whatsapp spx te snel gaat, mits mensen niet online zijn.
daarom zou het beter zijn om mijn idee uit te werken zodat als mensen zelf tijd hebben het zelf kunnen op het moment dat de tijd er is.

enige nadeel ook, is dat mensen altijd meer en meer willen hebben en dat is de valkuil door de tijd en premiesloop.

ik ben geen analist maar gewoon iemand met adhd en autist met cijfers en dingen onthouden dus wat ik weet zal misschien niet voor iedereen gelden.
voorbeelden zijn nog te zien op twitter @DayOptionsNL (mee gestopt) en linkedin jack van hoof, daar zet ik nog soms een gedane actie op.

ik hoor het wel.
lees bovenstaande maar en volg het maar eens en je zal zien na een tijd dat euros naar je toe komen

zomaar wat afbeeldingen ook met rsi
hier zie je voorbeeld tips op target 45 minuut
wat ze hoog zijn geweest hoef ik niet te zeggen denk ik.
ik dacht 24,90 en 18,20 dat hou ik niet bij dat is voor de instappers, kan niet alles bijhouden
october.PNG
october.PNG
Janus
Contacteer:

Bericht door Janus »

Lijkt me interessant om er eens een keer over te praten Jacko, maar dat zal dan later dit jaar worden. Misschien dat we wat voor elkaar kunnen betekenen.
.
Vriendelijke groet,
JanS ;)
jacko

Bericht door jacko »

Janus schreef: ma okt 13, 2025 4:38 pm Lijkt me interessant om er eens een keer over te praten Jacko, maar dat zal dan later dit jaar worden. Misschien dat we wat voor elkaar kunnen betekenen.
.
oke
Plaats reactie