Eric,
is het mogelijk dat je een indicator maakt die vanaf een zelf in te vullen datum tot een andere datum berekend hoeveel weken tussen die twee datums zit..
Kwam deze tegen ergens en wilde wat gaan bestuderen, met koersbar pointer is het anders.
Mooiste is als jezelf de weken kan invullen, net als bij koersbar pointer
week cycle
Re: week cycle
Dat kan uiteraard wel, maar ik denk dat het sneller is om een trendlijn te tekenen tussen de twee punten. Wanneer je op de trendlijn dubbelklikt, kun je naar het tabblad Informatie en daar staat het aantal bars (in een weekgrafiek zijn dat weken, in een daggrafiek moet je het delen door 5 voor weken).
Is dat niet handiger dan een indicator toevoegen en twee datums te moeten opzoeken en invullen?
Je kunt dit ook bijvoorbeeld met een cycluslijn doen als het om een cyclus gaat.
---
Eric
Is dat niet handiger dan een indicator toevoegen en twee datums te moeten opzoeken en invullen?
Je kunt dit ook bijvoorbeeld met een cycluslijn doen als het om een cyclus gaat.
---
Eric
Ga ik de komende weken eens bestuderen.
Bedankt
Bedankt
Eric,
Kan jij even uiteggen hoe ik dan de cycluslijn tekent
Kan jij even uiteggen hoe ik dan de cycluslijn tekent
- maak een grafiek
- ga naar menu Grafiek - Tekenen - Cycluslijn
- klik ergens in de grafiek en beweeg de muis met ingedrukte muisknop totdat je een cycluslijn ziet
- laat muisknop los
Je kunt vervolgens de cycluslijn verplaatsen of versmallen/verbreden door de vierkantjes te verslepen
---
Eric
- ga naar menu Grafiek - Tekenen - Cycluslijn
- klik ergens in de grafiek en beweeg de muis met ingedrukte muisknop totdat je een cycluslijn ziet
- laat muisknop los
Je kunt vervolgens de cycluslijn verplaatsen of versmallen/verbreden door de vierkantjes te verslepen
---
Eric
Alle knoppen van boven gehad, behalve de makkelijkste.
Bedankt ik ga verder stoeien
Bedankt ik ga verder stoeien