fti aex

Stel hier uw vragen over TA-script, of help anderen met het oplossen van hun probleem
Plaats reactie
jacko

fti aex

Bericht door jacko »

fti
in het weekend plaats ik post wat traden voor u makkelijk zal maken

denk ik haha

fijne avond
jacko

Re: fti aex

Bericht door jacko »

ik zou er nog op terug komen, u dient het zelf eerst te volgen om het te begrijpen.

fti werkt tegengesteld aan opties, m.a.w
veel in de laat (laat prijs) fti aex omhoog
weinig in de laat (laatprijs) fti aex omlaag

succes, zal niet meevallen om het te begrijpen dus kijk het week aan, zaak is wel om het goed in de gaten te houden, komt er heel even een hoog aantal dan opletten, gaat soms binnen sec om dan weer even weg te gaan, maar kan dan elk ogenblik vol omhoog gaan, mooiste is aantallen tussen 20-35.
successs

fijn weekend
jacko

Bericht door jacko »

beste is om FTI bij lynx te kijken, daar zie je bied laat al rond 07:10 uur.
stel aex is gesloten op 910 en om of tussen 07:10 - 07:40 komt er in de bied 717 maar laat is 712, dan reken er maar op dat die dag 717 langs komt :):)

jammer dat dat bij saxo en wallstreet niet meer is, vroeger bij binck was dat wel het geval en handelde ik daarop, en niet onverdienstelijk
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Bij Mexem wel, maar of het werkt betwijfel ik, maar ga het eens volgen.
Maar kan je het in WS niet ,in?
jacko

Bericht door jacko »

Bakstenen schreef: za mei 25, 2024 2:10 pm Bij Mexem wel, maar of het werkt betwijfel ik, maar ga het eens volgen.
Maar kan je het in WS niet ,in?
wel bied laat, maar zover ik kon zien niet voor 08:00
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Zal eens kijken bij Mexem, maar de FTI is gesloten van 22.00 tot 8.00 uur
jacko

Bericht door jacko »

dat maakt niet uit, bij lynx kan je al wel uur vooraf bied laat zien, was bij binck ook
jacko

Bericht door jacko »

bij fti was paar jaar geleden al te zien dat we binnen paar maanden 160 pnt zouden zakken, ik weet niet hoe ik hier afbeelding kan toevoegen anders liet ik het zien, ik nu weg
Optiontrader

Bericht door Optiontrader »

Beste, In de markt, en het maakt niet uit welke, zijn er slechts mogelijkheden, en voor de rest is er niets aanwezig. Natuurlijk, een markt kan bepaalde bewegingen hebben, edoch die vertellen ons niets t.a.v. de toekomstige feitelijke waarheid van een moment. Het enige hier is dat je een waarschijnlijkheid vertelt die een mogelijkheid kan inhouden. Leuk. Het is een idee om met deze '160' punten rekening te houden. Natuurlijk, maar het draait er uiteindelijk om of je de waarschijnlijkheid van een mogelijkheid in het heden, nabije of verre toekomst kan omzetten in een trade die voldoet aan de kenmerken van een consistente succesvolle professional. Het niet traden van het door mij omschrevene hoort er ook bij. Amen. Groet OT.
Bakstenen

Bericht door Bakstenen »

Sommigen hebben gewoon heel laag een koop ingelegd, mocht je een flash crash krijgen dan gaat deze af, tegenwoordig met overal toegang tot de beurs kan je razend snel handelen.
En je weet nooit of een koop een sluitingskoop is, wat inhoud dat nadat deze gegaan is je geen vervolg omhoog is
Plaats reactie