Voor de beginner ...........

Stel hier uw vragen over TA-script, of help anderen met het oplossen van hun probleem
Plaats reactie
Janus
Contacteer:

Voor de beginner ...........

Bericht door Janus »

Voor een beginnende belegger kan beleggen of traden erg verwarrend overkomen. Probleem is dat veel uitspraken van beleggers of traders elkaar vaak tegenspreken terwijl wanneer die uitspraken in hun juiste omgeving worden geplaatst op zich allemaal waar zijn. Vraag van een beginner is dan vaak--> waar begin ik? Om daar een antwoord op te vinden is het belangrijk een overzicht te hebben van wat er is en kan, en ook een beetje inzicht in 'wat je zelf bent', wat je het beste ligt, beleggen of traden. Vaak wordt geadviseerd het werk van Dr. Alexander Elder door te lezen. Ik kwam echter vorige week op het spoor van een nieuw uitgegeven boek waarover Dr. Alexander Elder zegt: "The liveliest book on trading I have read in several decades ... real, humane and genuinely funny'. Dr. Alxander Elder plaatst zelfs een voorwoord van drie pagina's in het boek, zo enthousiast is hij er over ;) Ik vind het een must-read voor de beginner, ik had het graag gelezen een 17 jaar geleden. Een bijkomend voordeeltje bij aanschaf van dit boek is dat je daarna gratis de e-book versie kan downloaden, de wijze waarop staat in het boek. In de US kost dit book $ 40,-- maar in Engeland koop je dit boek voor 27,32 Euro incl. verzendkosten bij: bookdepository.com Je hebt het binnen een week in huis. Ik vind het een goed boek voor de beginner, doen! De titel van het boek is: Way of the trader van Ian Murphy ISBN: 978-0-85719-698-9 Succes ... Jan ;)
Vriendelijke groet,
JanS ;)
Plaats reactie