Corona

Voor alle discussies die niet TA-script gerelateerd zijn
Plaats reactie
Optiontrader

Corona

Bericht door Optiontrader »

Naar aanleiding van mijn artikel voor HPW mbt de ideale indicator:

Daarnaast wens ik iedereen een behouden toekomst toe, want we leven aan de ene kant in beangstigende tijden en tegelijkertijd in een interessante tijd.

Mijn persoonlijke opvatting:

Ik merk bijvoorbeeld een stuitend gebrek aan enige kennis over een pandemie bij onze overheid, waardoor wij niet goed worden bestuurd en begeleid. Het heeft een ongelofelijk aantal overledenen veroorzaakt, alsmede een ongekende hoeveelheid ellende. Het is niet nodig geweest, maar de 'dagen van afrekening' komen er uiteindelijk aan. Een kwestie van tijd.

Een voorbeeld:

In Taiwan, Hong Kong en Singapore draagt men mondkapjes die volgens onze RIVM helemaal niet nodig zijn. Een ongelofelijke misvatting. Het is een onvergefelijke historische fout die met gemak voorkomen had kunnen worden. Het aantal besmettingen en overleden had significant lager kunnen zijn. In Nederland, maar ook in vele andere landen.

Waarom?

De kennis van het dragen van mondkapjes bij een pandemie bestaat al 100 jaren. Ten tijde van 'the Spanish Flu' ontdekte men al dat het dragen van mondkapjes een significante verbetering was om veel besmettingen te voorkomen. Het RIVM negeert echter de historische kennis. Arrogantie of gebrek aan materiaal? Wanneer wij ooit iets hadden kunnen leren van de geschiedenis, was het deze keer wel, maar helaas.

Ik denk dat onze overheid het bovenstaande niet kan uitleggen aan de bevolking of aan de nabestaanden. De huidige situatie is niet nodig geweest, maar we zitten er wel nu in. We maken het beste er van en wij steunen elkaar, maar ga in hemelsnaam mondkapjes dragen! De uitleg van het RIVM is namelijk onjuist. Het is niet de buitenkant. Integendeel, Het is de binnenkant!

Voor interesse:

https://www.usnews.com/news/health-news ... u-pandemic
Groet OT

Optiontrader

Re: Corona

Ik plaats hier informatie die ik persoonlijk heb ontvangen uit China :arrow:

(Vertaling via google)

Verwacht in China nooit dat CCP de waarheid zal spreken.

Haerbin, dat aan/bij de grens van Rusland ligt, is momenteel volledig afgesloten van de buitenwereld, zoals Hubei onlangs.

Welnu, in China hebben veel mensen hun baan verloren. Waarom kwam het zo ver? De ........ (bekend bij schrijver dezes) van het land wilde de Chinese nieuwjaarsvieringen houden zonder slecht nieuws! Hij koos ervoor om de waarheid niet te rapporteren en besloten de informatie niet openbaar te maken of te laat.

In het verleden deden ze dat zo vaak, maar alleen deze keer wisten ze niet dat ze op 'zo'n manier' de controle zouden kunnen verliezen. Deze keer is het virus echter te sterk. Ik weet zeker dat dit met het systeem te maken heeft. Het zal keer op keer gebeuren. Het is hier al zo vaak gebeurd. Het is hier allemaal controle, controle en nog eens controle. Veel mensen stierven hier eveneens zonder de waarheid te kennen.

Eigenlijk is er nu de secundaire crisis. Veel meer mensen verliezen nu hun baan of worden gedwongen door de CCP om te gaan werken. Buitenlanders komen nauwelijks naar China, zowel in als uit. Het lijkt erop dat dit tot eind van het jaar zal duren/door zal gaan. Buitenlandse journalisten worden één voor één uit China verwijderd.

De olieprijs is nu zo goedkoop (internationaal), maar in China veranderde er helemaal niets. De CCP-regering kocht kostbare olie voor onze consumptie voor maar liefst twee jaar. Voor de crisis toesloeg!

Het dragen van maskers is erg belangrijk, maar als je je begeeft naar lege plekken (buiten), hoef je geen maskers te dragen.

Het belangrijkste is (volgens mijn bron):

1) Iedereen moet zijn handen zorgvuldig wassen, vooral wanneer iemand thuiskomt.
2) Vermijd rauw voedsel zoals salade, tomaten etc.
3) Kook alles.
4) Mensen moeten spullen schoonmaken met 75% alcoholspray, wanneer ze goederen uit winkels meenemen of iets dat komt via expreslevering.
5) Als een persoon plaatsen bezoekt, waar virus wijd is verspreid (ziekenhuis, instellingen etc) of plaatsen met veel mensen park, centrum van een stad etc), moeten mensen de zolen van hun schoenen ook reinigen met 75% alcoholspray, alsmede de schoenen minimaal 24 uur buiten laten staan.
6) Was alle kleding direct en douche onmiddellijk, vooral je haren nadat je in zo'n omgeving bent geweest.
8) Geen reden tot paniek, maar houd je gezond verstand erbij.
9) Wij, Aziaten, overleefden eerder door deze gewoonten.

Verder, geen enkele media is hier onafhankelijk. Ze zijn allemaal de stemmen van CCP. In het Westen zijn er verschillende stemmen, terwijl er hier slechts één stem is. Koester alsjeblieft in het Westen, wat jullie in handen hebt. Democratie!

Pas daar goed op jezelf.

Aldus mijn bron.

De bron is bekend bij schrijver dezes.

Verificatie inhoud onmogelijk.

Groet OT.

Optiontrader

Re: Corona

Bron Nos.nl:

Uit de voormalige Oost-Duitse stad 'Jena' kwam het bericht dat er in één week 155 besmettingen waren voorgevallen, waardoor de gemeente besloot dat iedereen maskers moesten gaan dragen. Deze maatregel kwam ruim voor de maatregelen van Angela Merkel, waardoor we NU een goed inzicht kunnen hebben in het verloop van de besmettingen in Jena.

Sinds de maatregel van kracht werd zijn er twee weken voorbij gegaan. In twee weken tijd is er slechts één, herhaal één, besmetting geconstateerd! Wat wil het RIVM nu nog?

Gebruik aub uw gezonde verstand en luister op dit punt NIET naar de RIVM. Het bewijs is er, dus bescherm je met maskers.

Doe het.

Ik doe het al sinds janauri!

Okay, na mijn medeburgers ruim geïnformeerd te hebben :mrgreen: ga ik maar eens aan het werk.

We will meet again!

OT

Plaats reactie