Wall Street 5 futures
Wall Street 5 futures
Is in WS v5 versie i.c.m. datafeed van Lenz en partner de realtime koers van de SP500 future en/of DAX aanwezig? Ben opzoek naar realtime future koersen gezien deze volume informatie bevatten. Gr. Paulk
Re: Wall Street 5 futures
In het basisabonnement zijn deze futures beschikbaar maar wel vertraagd. Voor realtime koersen zijn aanvullingen op het abonnement nodig. Zie http://www.keyword.nl/homepage/prijzenlijst.htm
---
Eric
---
Eric
Dag Eric.
Ik heb de SP MINI future gevonden en deze bevat inderdaad volume data.
In de sceenshot de data van 3-12-2018 net voor sluitingstijd. Wanneer we naar het volume kijken dan zijn er vandaag 123.000 contracten verhandeld.
Volgens internet ligt het volume van de mini S&P 500 de laatste 2 dagen op 1.500.000 contracten per dag.
(https://www.cmegroup.com/trading/equity ... e=20181130)
Dit is wel een noemenswaardig verschilletje. Heb ik het verkeerde fonds opgenomen in WS5 of is hiervoor een andere verklaring voor?
Mvg,
PaulK
Ik heb de SP MINI future gevonden en deze bevat inderdaad volume data.
In de sceenshot de data van 3-12-2018 net voor sluitingstijd. Wanneer we naar het volume kijken dan zijn er vandaag 123.000 contracten verhandeld.
Volgens internet ligt het volume van de mini S&P 500 de laatste 2 dagen op 1.500.000 contracten per dag.
(https://www.cmegroup.com/trading/equity ... e=20181130)
Dit is wel een noemenswaardig verschilletje. Heb ik het verkeerde fonds opgenomen in WS5 of is hiervoor een andere verklaring voor?
Mvg,
PaulK
Ik ben Eric wel niet,
maar je heb denk de verkeerde,zie bijlage
maar je heb denk de verkeerde,zie bijlage
-
- Contacteer:
Wat Paul laat zien is de z.g.n. 'continuous future' op de S&P. Een unieke Lenz+Partner Tai-Pan feature. In Wall Street is die opgenomen onder Index | S&P MINI FUT (dus niet onder Termijnhandel zoals de reguliere S&P Mini's op de CME)
Alle afloopmaanden worden hier aan elkaar geplakt en gecorrigeerd in de historie. De actuele koers is dezelfde als van de eerstvolgende afloopmaand (nu dec18).
Gr, Rombout.
Alle afloopmaanden worden hier aan elkaar geplakt en gecorrigeerd in de historie. De actuele koers is dezelfde als van de eerstvolgende afloopmaand (nu dec18).
Gr, Rombout.
Rombout,
dat is mooi, ik deed dat via een omweg al,maar wat betekend,"gecorrigeerd in de historie"
dat is mooi, ik deed dat via een omweg al,maar wat betekend,"gecorrigeerd in de historie"
Je hebt het juiste fonds. Door bepaalde omstandigheden kan het volume dat je in de monitor (van WS of van Tai-Pan) wel eens afwijken. Dat lost zich vanzelf op - wanneer ik nu de grafiek opvraag dan zie ik een volume van 1.7mio op 3/12. Had je Wall Street net opgestart? Ik zie namelijk dat de open/hoog/laag ook niet juist zijn voor het tijdstip. Dat kan zijn omdat de opstartfase van WS nog niet helemaal klaar was.
Je zou via Help - Informatie wel even kunnen controleren of je Tai-Pan datafeed build 1813 hebt (Wall Street zelf is build 1812). In die build zijn twee volume gerelateerde bugs opgelost.
---
Eric
Volume future
Volgens mij heb ik de juiste versie van Tai-pan en WS5. De koersfeed staat nu meer dan 30 min aan en het volume blijft bij mij achter met de werkelijkheid. Zie screenshot.
Fonds toevoegen
Een fonds toevoegen via de koersmonitor -> termijnhandel -> gaat prima en de SP mini fut. staatin de lijst
Echter ik mis volgens mij een en ander. Zie bijvoorbeeld niet de nasdaq fut in de lijst.
Via onderhoud -> fondsen -> toevoegen wizard -> aanmaken fonds wizard -> welke markt dien ik te selecteren om de nasaq mini fut. en/of de SP future welke bakstenen in zijn lijst heeft staan te vinden?
Bedankt voor jullie.
Gr. PaulK
Volgens mij heb ik de juiste versie van Tai-pan en WS5. De koersfeed staat nu meer dan 30 min aan en het volume blijft bij mij achter met de werkelijkheid. Zie screenshot.
Fonds toevoegen
Een fonds toevoegen via de koersmonitor -> termijnhandel -> gaat prima en de SP mini fut. staatin de lijst
Echter ik mis volgens mij een en ander. Zie bijvoorbeeld niet de nasdaq fut in de lijst.
Via onderhoud -> fondsen -> toevoegen wizard -> aanmaken fonds wizard -> welke markt dien ik te selecteren om de nasaq mini fut. en/of de SP future welke bakstenen in zijn lijst heeft staan te vinden?
Bedankt voor jullie.
Gr. PaulK
Na beurs (22:05) geeft de SP future een koers van -3.37% en op het internet zou de koers -0,37 % zijn.
Is dit alleen bij mij het geval ?
Mvg,
Paul
Is dit alleen bij mij het geval ?
Mvg,
Paul
-
- Contacteer:
Hallo Paul,
Ik zou even de helpdesk bellen en doorgeven welk contract jij hebt. Zou kunnen dat er geen US index historie in zit en geen Futures. per abuis kunnen er soms wel streaming koersen doorkomen (wordt aangewerkt )
Ik zou even de helpdesk bellen en doorgeven welk contract jij hebt. Zou kunnen dat er geen US index historie in zit en geen Futures. per abuis kunnen er soms wel streaming koersen doorkomen (wordt aangewerkt )
Paul,het is ook de vraag welke einstand ze aanhouden,de ene broker houd de stand van sluiten beurs aan,althans bij de dax,misschien ook hier
Ik ben op zoek naar de koers van de EUR/BRL Weet iemand of en hoe ik deze kan toevoegen?
Deze staat niet onder valuta in WS5, maar zie deze wel in de TaiPan feed onder deviezen....
BVD!!
Deze staat niet onder valuta in WS5, maar zie deze wel in de TaiPan feed onder deviezen....
BVD!!

Je kan dit fonds toevoegen,
Onderhoud-fondsen-dan bij fondstype valuta nemen,toevoegen klikken-invullen en bij Tai pan de code invoeren,ik zie de code niet,maar kan ook dat ik deze verwijderd heb omdat ik die niet gebruik
Onderhoud-fondsen-dan bij fondstype valuta nemen,toevoegen klikken-invullen en bij Tai pan de code invoeren,ik zie de code niet,maar kan ook dat ik deze verwijderd heb omdat ik die niet gebruik
Dank je wel @bakstenen! 
Gevonden!!!
was ff zoeken naar de juiste code, maar gevonden
LP Datenbank ID 14986429
alleen bestond deze valuta al wat langer dan 2007? :-S iemand een idee waar ik de historie kan vinden van de eur/blr ?
Yahoo gaat niet verder dan 2017...terwijl die meestal wel veel hebben :-S https://finance.yahoo.com/quote/EURBRL=X?ltr=1

Gevonden!!!
was ff zoeken naar de juiste code, maar gevonden

LP Datenbank ID 14986429

alleen bestond deze valuta al wat langer dan 2007? :-S iemand een idee waar ik de historie kan vinden van de eur/blr ?
Yahoo gaat niet verder dan 2017...terwijl die meestal wel veel hebben :-S https://finance.yahoo.com/quote/EURBRL=X?ltr=1
In TP kan je toch oude koersen binnenhalen,koersen importeren-datafeed TP dan kan je daar de datum invullen