TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Stel hier uw vragen over TA-script, of help anderen met het oplossen van hun probleem
Plaats reactie
petdev

Re: TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Bericht door petdev » wo okt 10, 2018 7:14 pm

Wat .. Als ..
Stel:
Alle gebruikers van Alex/Binck Protrader hadden 2 jaar terug een mail gehad met de volgende mededeling:
Wij zijn van plan protrader te vervangen door een nieuwe versie, waarbij een aantal functionaliteiten verdwijnt (eigen indicatoren, trading simulatie/backtesting, optimalisatie, technisch filter, ..)
Dan waren de rapen gaar geweest. (en was men mogelijk nooit deze kant opgegaan).
Nu wordt je op korte termijn voor het blok geplaatst en wordt je zoet gehouden met leugentjes, terwijl men al weet, dat men je gewoon niet tegemoet wenst te komen.
Het was sowieso al een veeg teken toen men een paar jaar terug de optie-grieken niet meer beschikbaar stelde. Bij navraag werd mij toen als reden gegeven, dat het een kostenplaatje was.
Duidelijk, dat de klant niet voorop staat. Incapabel management ten voeten uit.
We zullen zien hoeveel klanten/omzet ze mislopen.

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » wo okt 10, 2018 9:20 pm

Valt wel mee,zoveel mensen doen niet zoveel werk aan het beleggen,kijken rond en verwachten pijltjes om te kopen.

pdw

Bericht door pdw » wo okt 10, 2018 10:52 pm

Dag allemaal,

Petdev, je moest eens weten. Ik stond een jaar of anderhalf jaar terug op het punt te vertrekken (hier nog gemeld zelfs) en heb me door een medewerker over laten halen te blijven omdat Protrader een nieuwe smoel zou krijgen en alles beter zou worden, wat het ook werd trouwens. Ik verwijt Binck niks, mijzelf des te meer.

Vandaag heb ik me voor de derde op rij bij Binck gemeld (mensen als ik gaan horzelen zodra het water hen aan de lippen staat). Ik kan jullie verhalen alleen maar bevestigen. Omzetten van scripts te lastig & te kostbaar. Ik mag de scripts van mijn favoriete gereedschappen opsturen, en eventueel, misschien..Dus in navolging van jullie is ook bij mij het laatste sprankje hoop vervlogen.

Eric en/of Bakstenen, 1 vraag, want ik ben onbekend met Wall Street: werken alle scripts van hier op dat programma?

Om met een zonnige noot op deze ongebruikelijk warme & zonnige dag te eindigen: vandaag las ik voor het eerst in tijden weer een bijdrage uit de fabeltjeskrant van de welbekende TA-expert Tostrams, tegenwoordig ingelijfd door IEX. Hij schrijft: "Pas als de correctieve fase wordt afgebroken, zal het technische beeld wat opklaren."

Zeg nou zelf, dat is er eentje om in te lijsten.

Fijna avond allemaal.

Peter.

Eric

Bericht door Eric » do okt 11, 2018 7:42 am

Wall Street en Alex Pro/Binck Protrader zijn wat betreft TA-script volledig compatible.

---
Eric

pdw

Bericht door pdw » do okt 11, 2018 7:54 pm

Dan is het zeker de moeite waard daaraan te gaan snuffelen als de moed vind om straks verder te beurzen,
want die moed ben ik even kwijt. Het is alsof een instantie tegen je zegt: we gaan je huis afbranden en je hebt het maar te accepteren en bovendien, je krijgt er een nieuwe voor terug, dus je moet niet zeuren.

Een screenshotje, voor de lol, om te demonstreren dat de Gunner, een maaksel van Jan S, het bij tijd en wijle puik doet.

Peter.

guns.jpg

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » do okt 11, 2018 9:19 pm

peter,is even werk,maar voordeel is dat alle data en wat je invoert,bij jou blijven,nadeel is dat als je stopt met betalen je alleen nog maar koersen met de hand kan invoeren.
Ik raad het je aan,en ik heb vandaag nog even weer wat geprobeerd in de nieuw Protrader,gewoon een Renko chart,met crossing EMA,een gewone zit er nog steeds niet in,liep vast,ze zijn het nog aan het uitzoeken.

Rombout Kerstens
Contacteer:

Bericht door Rombout Kerstens » do okt 11, 2018 10:01 pm

Ik heb het item over de nieuwe versie Wall Street Professional 5 wat uitgebreid. zie:

viewtopic.php?f=5&p=11188#p11188

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » do okt 11, 2018 10:08 pm

Wat is er nu veranderd?ik heb nu ook Optionstreet erin

pdw

Bericht door pdw » do okt 11, 2018 10:24 pm

Dank voor je bemoedigende woorden, Bakstenen.
Het is niet het werk waar ik tegenop zie, het is de moeilijk te verkroppen teleurstelling alles kwijt te raken, zonder dat me een uitweg wordt geboden. Dat geldt, denk ik, voor alle Binckers hierzo.
Ik merk trouwens dat er standaard in ieder stukkie dat ik tik een woord ontbreekt, een terugkerend kinkje in de bekabeling in het hoofd. Afijn, ik zal bij WS wel eens mijn licht opsteken.

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » vr okt 12, 2018 9:13 pm

Peter,er gloort hoop aan de horizon,
Dit bericht ontving ik van Binck,

Geachte heer/mevrouw Van den

U heeft een vraag gesteld over de Trading Navigator. Het is op dit moment inderdaad nog niet mogelijk om uw eigen indicator te gebruiken in het nieuwe ProTrader, dit geldt ook voor het TA script Trading Navigator Software.

Afgelopen tijd hebben wij onderzocht of wij deze functionaliteit zelf of via een derde partij in de applicatie aan kunnen bieden. Om technische redenen lijken beide mogelijkheden momenteel nog niet haalbaar.

Omdat wij meer tijd nodig hebben om naar een passende oplossing te zoeken voor het script van Trading Navigator Software, geven wij u tot 1 december toegang tot het oude ProTrader. Zodra we meer weten over de oplossing informeren wij u.

Heeft u vragen?
De Klantenservice & Orderdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur via 020 - 606 2666. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.nl.

Met vriendelijke groet,
Harm v Wijk vroeg of mensen wilden vragen aan Binck of de mogelijkheid er is om de Trading Navigator te implementeren is,door een mail te sturen,heb ik gedaan,en bovenstaande is hun antwoord.
Dit was wat harm vroeg,
Stuur daarom een e-mail naar protrader@binck.nl waarin u aangeeft dat u gebruik maakt van de Trading Navigator software met het verzoek om te zoeken naar een oplossing.

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » vr okt 12, 2018 9:16 pm

Ben nu bezig om in de nieuwe Protrader gewoon een Renko grafiek draaiende te krijgen,loopt steeds vast,kreeg als advies eerst de Binck cookies te verwijderen,hielp niet,toen advies om alle cookies te verwijderen,die dachten zeker dat ik gekke Henkie was,nu geven ze de schuld aan Chrome,moet ik Internet explorer erop zetten,nu staat die erop kan alleen niet vinden waar,is lekker heb je straks twee browsers open staan

petdev

Bericht door petdev » vr okt 12, 2018 9:45 pm

Had in explorer moeilijkheden met grafieken.
Kreeg het advies Chrome te gebruiken ......!

pdw

Bericht door pdw » vr okt 12, 2018 11:47 pm

Dag Bakstenen,

Vanochtend werd ik gebeld door een medewerker van Binck. Hij heeft me uitgelegd waarom Binck de overstap maakt - in dit draadje al opgesomd, dus zal het niet herhalen- en bevestigd dat ik inderdaad alles kwijt zal raken.

Maar ook de toezegging dat ik meer tijd krijg om eventueel de overstap te maken naar WS en in elk geval - waar ik drukdoende mee ben- screenshots te maken van alle charts, zodat ik later in elk geval nog enig houvast heb.

Dat is vermoeiend. Met bijvoorbeeld de passer of gunner ben ik gewend erop te klikken als ik wil weten wat ik aan waardes heb ingevuld. Er zit niks anders op dan ze nu aan te klikken en die waardes er vervolgens handmatig bij te kalken alvorens een screenshot te maken.

Afijn, ik moet niet huilebalken. Het is wat het is. En wie weet, bouwt Binck het nieuwe Protrader wel uit tot een formidabel handelsplatform, wie zal het zeggen. Misschien ga ik de eerstkomende tijd maar op een gratis programmaatje therapeutisch stoeien met de pitchvork, want alle truuks met dit prachtige instrument heb ik bij lange na nog niet onder de knie. Dan klaart de lucht vanzelf, hopelijk.

vincent

Bericht door vincent » za okt 13, 2018 11:57 am

@pdw. mag ik vragen wat jij bedoelt met 'meer tijd'?
Zover ik weet stop Binck op 1 nov en Alex op 1 dec met het programma.
En ik las dat Binck zelf het contract heeft tot 31 dec betreffende het programmma, dus ik heb het verzoek ingediend dat Alex Plus niet op 1 dec maar op 31 dec stopt. Tot nu blijft het erg stil vanuit Binck als reactie daarop.
Vandaar mijn vraag "op welke wijze jij meer tijd kan krijgen"

Met groet, Vincent

Cash
Contacteer:

Bericht door Cash » za okt 13, 2018 2:31 pm

Bakstenen schreef:
vr okt 12, 2018 9:13 pm

Harm v Wijk vroeg of mensen wilden vragen aan Binck of de mogelijkheid er is om de Trading Navigator te implementeren is,door een mail te sturen,heb ik gedaan,en bovenstaande is hun antwoord.
Dit was wat harm vroeg,
Stuur daarom een e-mail naar protrader@binck.nl waarin u aangeeft dat u gebruik maakt van de Trading Navigator software met het verzoek om te zoeken naar een oplossing.
Bakstenen + Harm van Wijk bedankt voor de tip. Zojuist ook een mailtje gestuurd.
Geld is een vreemd goedje: wanneer je het bewaart heb je er niets aan en wanneer je het uitgeeft ben je het kwijt.

Plaats reactie