TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Stel hier uw algemene vragen over Wall Street. Dit forum wordt niet gelezen door de Wall Street supportdesk, maar is bedoeld voor vragen en antwoorden van Wall Street gebruikers onderling. De Wall Street supportdesk is per email en telefoon bereikbaar.
Plaats reactie
paulkr

TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Bericht door paulkr » za aug 11, 2018 4:59 pm

Zojuist gesproken met de helpdesk en de nieuwe pro-trader is gebaseerd op radingview.com, welke gebruikt maakt van een andere programmeertaal…. Dat heeft als gevolg dat het prachtige arsenaal aan TA-scripts op dit forum niet meer werken in de nieuwe versie van protrader.

Sterker nog Binck heeft de mogelijkheid om zelf scripts op te nemen laten vervallen. Wel is er een technisch team tot november ’18 dat aangeboden ta-scripts bekijkt op de mogelijkheid deze om te zetten en eventueel op te nemen in pro-trader.

Zie zelf even niet de toegevoegd waarde van de nieuwe pro-trader voor ons als ta-script gebruikers, buiten het feit nu duurder uit te zijn door het gedwongen feit ‘n realtime future abonnement bij Wall Street Professional af te moeten nemen om nog gebruik te kunnen maken Gann, markt profile, RSI scripts etc. (Sorry, last van een baal momentje).

Mocht iemand mogelijkheden zien om ta-scripts automatisch om te zetten in radingview, dan houd ik me aanbevolen. Laten we er met z’n allen voor zorgen dat het delen van kennis, ervaring en nieuwe ideeën op dit forum in stand blijft.

Gr Paul

Cash

Re: TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Bericht door Cash » za aug 11, 2018 7:01 pm

Hallo Paul,

Was er al bang voor zie ook:
Re: fondsen met elkaar vergelijken
Bericht door Cash » za aug 11, 2018 7:35 am

Goedemorgen,
Ik neem aan dat het niet de oplossing is die Wim aangeeft. Dat je dus individueel aan Binckbank scripts gaat doorgeven. Lijkt me, met alle respect, weer een antwoord van een Binckbank medewerker die niet weet waar hij het over heeft. Dit heb ik al meerdere malen meegemaakt. Enige oplossing lijkt me, als Eric toestemming geeft aan Binckbank, om de scripts die van deze site komen te implementeren zodat een ieder die gebruik gaat maken van de nieuwe webbased versie van Protrader deze kan gebruiken.

Groet,
Cash
Groet Cash

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » zo aug 12, 2018 2:01 pm

Wat ik nog niet begrijp is dat ik nog geen brief gehad heb,gaat het wel over Binck Nederland

Cash

Bericht door Cash » zo aug 12, 2018 2:51 pm

Bakstenen schreef:
zo aug 12, 2018 2:01 pm
Wat ik nog niet begrijp is dat ik nog geen brief gehad heb,gaat het wel over Binck Nederland
Ik heb afgelopen donderdag een mail ontvangen van klantenservice@binck.nl geen brief.
Is je mail wel bekend bij Binck?
Groet Cash

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » zo aug 12, 2018 5:41 pm

Uiteraard,krijg ook gewoon de uitvoeringen en nieuwsbrief

Cash

Bericht door Cash » zo aug 12, 2018 6:41 pm

Bakstenen schreef:
zo aug 12, 2018 5:41 pm
Uiteraard,krijg ook gewoon de uitvoeringen en nieuwsbrief
Dacht ik wel. Hopeloos de klantenservice van Binck. Zou ze even een mailtje sturen.
Groet Cash

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » zo aug 12, 2018 6:51 pm

Heb ik al gedaan

constant

Bericht door constant » ma aug 13, 2018 6:01 pm

Beste mensen,

Het is minder slecht met de nwe Binck Protrader (BPT)dan we allemaal dachten.
Ik heb gebeld en heb goede info gekregen:
1. Ze werken eraan om het importeren van TA-script indicatoren naar de nwe BTP mogelijk te maken
2. per rekeningnummer kunnen enkele TA-script indicatoren worden vertaald naar de nwe taal
3. De nwe scripts zijn geschreven in de Tradingview taal. Gebruik kan worden gemaakt van de scripts van de Tradingview Community en deze inladen.

Zelf gebruik ik met veel plezier het Technisch Filter. Daarvan kon men niet aangeven of deze faciliteit beschikbaar komt. Maar als we massaal hierom verzoeken maakt de kans groter.
Mijn vraag aan iedereen is om bij Binck te verzoeken de optie Technisch Filter op te nemen in de nwe webversie.
Dit kan via protrader@binck.nl.

Cash

Bericht door Cash » ma aug 13, 2018 8:44 pm

Hallo Constant,

Vraag me het volgende af:
1. Individueel lijkt me aardig maar kan denk ik beter. Waarom brengt Binckbank niet, met toestemming van en betaling aan Eric Jansen , alle Ta-scripts in. Te starten met b.v. TA-script Handleiding 2017 - Eric Jansen zie: http://www.keyword.nl/homepage/boeken.htm
2. Eric reageert (nog) niet op dit onderwerp of is hij al in onderhandeling met Binckbank :?: :)

Groet,
Cash
Groet Cash

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » ma aug 13, 2018 10:36 pm

Constant,
Binck is niet zo snel met beantwoorden van een mailtje,heb drie dagen geleden een mail naar protraderbinck verzonden,wacht nog op antwoord.
En dan nog weet je niet veel,want de ene medewerker praat weer anders,had een tijd geleden een vraag over storten via Ideial ,krijg je als antwoord,helaas dat kan nog niet via protrader,bel je een dag later,en dan kan het wel.
Het woord kennis kunnen ze niet spellen

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » di aug 14, 2018 6:28 pm

Kreeg net eindelijk een mailtje,is wel leuk,je moet een vraag via de protrader@enz doen,en je krijgt antwoord van de klantenservice van Binck.
Heb gemaild dat ik er niet blij mee ben,hoop dat ze op hun treden terug komen

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » di aug 14, 2018 9:15 pm

Dit antwoord kreeg ik van Binck,
ProTrader voor de desktop is verouderd. Niet alleen de vormgeving is toe aan een 'opfrisbeurt', ook de code is achterhaald. De ontwikkeling van desktop staat daarom al jaren stil. Met de nieuwe ProTrader kunnen wij een innovatieve handelsapplicatie bieden, die continue wordt uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. Het nieuwe ProTrader is bovendien beter beveiligheid, beschikbaar op alle besturingssystemen en altijd up-to-date.

Indien u suggesties heeft, willen wij u vragen om deze via de Feedback button in ProTrader door te geven.
Wil ik Protrader opstarten,kan het niet krijg ik een foutmelding,goed begin is het halve werk.
Ik vind zo wie zo een bezwaar dat je niet zelf je minuten kan instellen.

Cash

Bericht door Cash » di aug 14, 2018 10:28 pm

Bakstenen,

Heb je deze geprobeerd:
https://protrader.binck.nl/
Deze link stond bij mij in de mail en die werkt bij mij.

Groet,
Cash
Groet Cash

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » wo aug 15, 2018 9:47 am

Zelfde als die ik had,maar het lukte nu,ben er niet blij mee,heb ik ook als feedback aangegeven,niet dat ik de illusie heb dat Binck daar wat mee doet,alleen ik was omdat ik die indicatoren kon invoeren bij Binck gebleven nu kan ik net zo goed Degiro nemen.
Verders vraag ik mij af wat het voor invloed heeft met het pakket WS,omdat nu keyword buitenspel staat.

constant

Bericht door constant » do aug 16, 2018 1:20 pm

Cash schreef:
ma aug 13, 2018 8:44 pm
Hallo Constant,

Vraag me het volgende af:
1. Individueel lijkt me aardig maar kan denk ik beter. Waarom brengt Binckbank niet, met toestemming van en betaling aan Eric Jansen , alle Ta-scripts in. Te starten met b.v. TA-script Handleiding 2017 - Eric Jansen zie: http://www.keyword.nl/homepage/boeken.htm
2. Eric reageert (nog) niet op dit onderwerp of is hij al in onderhandeling met Binckbank :?: :)

Groet,
Cash
Hi Cash, ik zou niet graag al die honderden indicatoren willen zien/hebben. Wel een aantal die ik regelmatig gebruik.

Groet, Constant

Plaats reactie