Agenda kolom in Scanner en TAR rapport

Stel hier uw algemene vragen over Wall Street. Dit forum wordt niet gelezen door de Wall Street supportdesk, maar is bedoeld voor vragen en antwoorden van Wall Street gebruikers onderling. De Wall Street supportdesk is per email en telefoon bereikbaar.
Plaats reactie
Abco

Agenda kolom in Scanner en TAR rapport

Bericht door Abco »

Eric (ik neem aan dat dit een vraag voor jou is...),

Is het mogelijk om de agenda kolom ook beschikbaar te maken als mogelijke kolom in de TAR scanner en in TA Reporter? Nu is deze kolom alleen beschikbaar in de Koersmonitor.

Bedankt alvast voor je reactie!

Groeten,
Abco.

Eric

Re: Agenda kolom in Scanner en TAR rapport

Bericht door Eric »

Ik zal eens kijken of dat in een volgende versie kan worden meegenomen.

---
Eric

Abco

Bericht door Abco »

Zou mooi zijn, bedankt alvast! Indien mogelijk zou het naar mijn idee ook beter zijn om te sorteren op datum en niet op de tekst. Want als je dan op datum wil sorteren moet je in de tekst nog een keer de datum zetten op deze manier 20201007. Ten tijde van bekendmaking van de kwartaalcijfers zoals de komende weken is de agenda kolom erg handig! Vandaar mijn verzoek.
Laatst gewijzigd door Abco op do okt 08, 2020 8:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Abco

Bericht door Abco »

Nu ik toch bezig ben ook nog het volgende verzoek :-). Kan de agenda in de grafiek naar onder verplaatst worden? Want als je bijvoorbeeld ieder kwartaal een agenda erin zet verdwijnen deze achter de indicatornamen die op dezelfde regel staan. Zie bijvoorbeeld tradingview daar staan de earningsdates ook onderaan in de grafiek. Op zich werkt het allemaal al prima en ben ik er al heel tevreden mee, maar met mijn verzoeken wordt het naar mijn idee nog beter. Bedankt alvast!

Plaats reactie